niedziela, 29 czerwca 2014

Zaproszenia na Chrzest i krótki kurs

Dzisiaj w ramach inspiracji na blogu Galerii Papieru  
mam do pokazania zaproszenia na Chrzest Święty dla dziewczynki 
wykonane z najnowszej kolekcji Świeżo malowane

Dodatkowo przygotowałam mini kursik na wykonanie sukieneczki, 
którą widzicie na zaproszeniach.



Do wykonania sukieneczki potrzebujecie:
- różne koronki, gazę, tiulowe falbanki (co kto posiada)
- ozdobne paski z wykrojników lub dziurkaczy
- wycięty kształt spódniczki
- paseczki na szelki i staniczek
- podstawowe narzędzia każdej scraperki :)







Mam nadzieję, że się skusicie na wykonanie podobnej sukienki, 
która może być dekoracją nie tylko zaproszeniach, 
ale też kartki dla dziewczynki czy albumu.

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej niedzieli :)

Dorota

20 komentarzy:

  1. Boskie są te sukienusie - podziękowania za kursik przesyłam oraz wciąż nieustające uwielbienie Twoich cudowności Dorotko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous creation .Love the flower die.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę blade. cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tutorial, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne.
    Fajny kursik. A ja się pospieszyłam i sukienkę z serwetki zrobiłam. Następną zrobię z Twojego kursu.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/2014/06/Na-chrzest-Natalki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасные платья, очаровательные приглашения! Спасибо за прекрасный урок!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie nam to pokazałaś :) Efekt końcowy jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jakie śliczne! Super kurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow Dorota....gorgeous!!
    xxx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały kursik, muszę się pokusić o próbę zrobienia podobnej, wielkie dzięki za kursik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukieneczki !!! Dziękuję za kurs i kolejną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko uwielbiam Twoje sukienki,dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kursik. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń