sobota, 17 listopada 2012

Kursik na ozdobę choinkową

Dzisiaj przygotowałam bardzo prosty kurs na wykonanie ozdoby choinkowej, która może też stanowić centralną ozdobę kartki światecznej. Ozdoba jest łatwa do wykonania, można ją wykonać z dziećmi w szkole czy w domu. Potrzebny nam będzie papier dwustronny, tutaj wykorzystałam Wielki Błękit , dziurkacz o średnicy koła 5 cm, klej, kawałek sznurka i dwie ozdobne gwiazdki lub ćwiek.
Zrobiłam tyle szczegółowych zdjęć, że moje komentarze są chyba zbyteczne, gdyby ktoś miał pytania to proszę je zadać w komentarzach do posta.

Zapraszam na kurs :)


















Na koniec nałożyłam na brzegi ozdoby oraz na gwiazdkę klej Magic i posypałam brokatem. Resztę brokatu zsypałam i tak oto prezentuje się gotowa ozdoba:


Pozdrawiam serdecznie :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo prosta do zrobienia :) No i bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurs Dorotko... przepiękna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ozdoba... i łatwa do zrobienia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ozdoba w sam raz na choinkę! dziękuję za kursik! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za świetny kursik. Super ozdoba choinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, kurs chyba specjalnie dla mnie przygotowałaś ;) ponieważ szukałam czegoś prostego w wykonaniu, ale efektywnego i już wiem co będę robić z dzieciakami na kółku. Wielkie dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czytasz w moich myślach,wczoraj napisała do mnie kuzynka ,że potrzebuje jakąś prostą ozdobę choinkową na konkurs do przedszkola,a potem na kiermasz więc Twój kursik jest w sam raz super,wykonanie,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna ozdóbka,super kursik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za kurs! Świetnie "połamane" koło, a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Bardzo dziękuję za kurs na tak śliczną ozdobę! :) ja w tym roku chcę choinkę od stóp do głów ubrać w scrapowe zawieszki i już mi brakowało pomysłów, bardzo mi pomogłaś :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Toż to prawie origami modułowe z kółek;) Można w zasadzie modyfikowac i zmieniac zgięcia i tworzyc różne rodzaje takich kółkowych zawieszek (ja np. wykorzystałam podobne kółeczka, ale na karteczce, o tutaj http://oribella-hobby.blogspot.com/2012/11/184-pastelowa-kartka-z-elementami.html) Twoja zawieszka perfekcyjnie wykończona i ślicznie dobrane kolorki i dodatki:) Ja jeszcze robię drugą wersję identyczną i przyklejam z drugiej strony:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och dziękuję za pomysł :) rzeczywiście robiąc dwie strony na choince lepiej będzie wyglądać :) już gonie do Ciebie :)

      Usuń
  12. Och super pomysł i kurs:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kwiatek z zimowego ogrodu...wykorzystam na zajęciach z dzieciakami w szkole...SUPER i ...bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ozdoba świąteczna -z pewnością wykorzystam w kartce świątecznej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a clever lady you are I love everything you do, thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń